Er du vores nye kollega? Bliv en del af et stærk team som vores nye bogholder- og kontorassistent.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du at være en del af en virksomhed i vækst og udvikling? Så er Væksthuset muligvis arbejdspladsen for dig!

 Aktuelt søger vi en administrativ medarbejder til en fuldtidsstilling til vores administrative afdeling, hvis arbejdsområde vil spænde over forskelligartede opgaver – den løbende bogføring og afstemninger, måneds- og årsopgørelse til ledelsens videre arbejde, indberetninger til myndighedsregistre, administration og økonomi opfølgning.

 Arbejdsområdet vil ligeledes dække videreudvikling af interne arbejdsgange og kontroller og implementering af samme i organisationen i samarbejde med ledelsen, herunder også tilrettelæggelse og implementering af overgang til den daglige og lovmæssige digitale bogføring.

 Hovedområderne for stillingens virke er delt på 3 områder:

-          Bogføring og ajourføring af bogholderiet

-          Indberetninger til relevante myndigheder.

-          Ajourføring af sekretariatsopgaver, herunder kontraktarbejde og støtte for den samlede ledelse. 

 Du tænker tværfagligt og har talforståelse. Du er god til at tage ansvar for dine arbejdsopgaver, kan indgå i et samarbejde med ledelsen og den øvrige administration. Du har gode analytiske evner og kan lide at strukturere og dokumentere data.

Du har erfaring med at udføre digital bogføring og meget gerne erfaring med implementering af arbejdsrutiner og procedurer der kan sikre en fuld overgang af alle virksomhedens aktiviteter til digital bogføring. Indgående kendskab til e-conomic vil være en fordel.

Det vigtigste for os er din indstilling og dit engagement – derfor er din nuværende titel mindre vigtig.

 Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor der er plads til humor og kreative indslag. En arbejdsplads med en bred kompetent faggruppe, hvor der tilbydes tværfaglig sparring. En arbejdsplads med fælles arrangementer på tværs af personalegruppen.

Din profil

Du har typisk én af følgende baggrunde, men anden baggrund kan også være relevant:

Revisor/revisorassistent
Økonomi assistent
Ledelsesassistent/sekretær for direktionen
Du er udadvendt, imødekommende og har en positiv indstilling. Du tænker i muligheder frem for begrænsninger. Derfor er du god til at skabe gode relationer til dine kommende kolleger. Du tager ansvar, er engageret og ambitiøs for at opnå de bedste resultater, når du løser opgaver.

Ansøgning sendes til Trine Severinsen på ts@skhv.dk eller cs@skhv.dk senest d. 03/11/2023

Samtaler afholdes løbende. Samtaleforløbet vil være opdelt i både en 1. og 2. samtale, hvor der forud for en evt. 2. samtale vil blive udført en personlighedsanalyse. Samtaler vil ske ved deltagelse af ledelse og medarbejderrepræsentant.

Ved spørgsmål kontakt Trine Severinsen på tlf. 20910989 eller leder Chris Severinsen på tlf. 28886334

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vesthimmerlands Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Behandlingstilbuddene Væksthuset I/S, Lendrupvej, 9670 Løgstør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929856

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet