Carnad A/S søger til en deltids stilling en detalje orienteret og struktureret Sales Koordinator med gode sproglige og kommunikative evner.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den fødte koordinator, løsningsorienteret og har generelt sans for detaljen? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Sales Koordinator på vores Domicil i Løgstør. Hos Carnad vækster vi og derfor søger vi en kompetent, selvstændig og engageret Salgs Koordinator, som kan være med til at styrke vores kommercielle afdeling. Carnad fremstiller kvalitetsfødevare ingredienser baseret på sidestrømme fra andre fødevareproducenter. Vores produkter får god fødevare til at smage endnu bedre og giver mere smag uden kunstige tilsætningsstoffer.

 

I samarbejde med de øvrige afdelinger vil det blive din opgave, at sørge for den daglige kommunikation med kunder, herunder også hjælpe vores Salgs Direktør med diverse opgaver. Ligeledes vil den koordinerende rolle strække sig bredt over forskellige områder både internt og eksternt.

Som Salgs Koordinator i virksomheden vil du få en bred berøringsflade, der omfatter mange forskellige opgaver, så det er vigtigt, at du bevarer overblikket, er en dygtig kommunikator og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden. Ligeledes er det et krav, at du kommunikerer fejlfrit på engelsk i både skrift og tale. Mestre du andre sprog er dette blot et plus.

Dine arbejdsopgaver

Du vil komme til at yde support til vores Salgsdirektør og skal derfor være god til at prioritere og strukturere din dagligdag ud fra indkommende opgaver.

Dine opgaver vil bl.a. lyde på:

  • Ordremodtagelse og tastning af ordre.
  • Bookning af transport.
  • Advisering af ordrer internt i virksomheden.
  • Sikre korrekte dokumenter til 3 lands forsendelser.
  • Advisering af ordrer til kunden samt kundens lager.
  • Håndtere indkomne henvendelser fra kunder på tværs af virksomhedens afdelinger.
  • Udforme tilbud i samarbejde med Salg.
  • Opfølgning på retur emballage til leverandører.
  • Ad hoc-opgaver.

Din Profil

  • Du er systematisk og struktureret.
  • Du er detaljeorienteret.
  • Du er en dygtig kommunikator.
  • Du kommunikerer fejlfrit på engelsk.
  • Du har erfaring med eksport af fødevare.
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger.
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en sund virksomhed med stærke værdier om ærlighed, passion og engagement. Dagligdagen er præget af en uformel omgangstone, med højt til loftet og plads til at fejre vores succeser. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klart defineret vækststrategi.

  • En afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og et godt sammenhold.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Sundhedsordning, pensionsordning samt personalegoder.

 

Lyder det som noget for dig?

Ønsker du at tage del i Carnads spændende udvikling, så send din ansøgning til nedenstående mailadresse. Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere om stillingen, er du er velkommen til at kontakte Salgs direktør Erik Horst Schrøder på tlf. 2913 3540.

Enhver henvendelse behandles fortroligt og vi holder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vesthimmerlands Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

CARNAD A/S, Falstervej, 9670 Løgstør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet